torsdag 2 september 2010

SnuttiPluttan!

Tycker så synd om min lilla älskling. Hon har börjat hosta som en tok och denna natten hostade hon så hon nästan spydde. Så det blev inte så många timmars sömn för oss. Det jobbigaste är att lämna henne på dagis när jag vet att hon inte mår helt bra. Jag måste ju jobba och Patrik lika så. Kollade innan vi gick om hon hade feber och det hade hon inte. Jag bad dagis ringa mig om dom tycker att hon har det jobbigt. Vill ju inte att hon ska vara där om hon mår dåligt för jag minns själv när jag var liten. Så fort man blev dålig ville man hem till mamma. Så jag tänker inte tvinga henne kvar på dagis om hon inte vill. Turen är ju att hon älskar dagis så det brukar ju gå väldigt bra men ändå. Mitt mamma hjärta ville inte lämna henne på dagis men jag vet att dom tar väl hand om henne och ringer om det är något.
Det är inte alltid så lätt att vara mamma inte! Man vill sitt barn det bästa men ibland går det bara inte. Jag hoppas nu bara att hon inte får lunginflammation igen. Det är jag mest orolig för.

Jaha bussen är sen, som vanligt, och nu kommer jag bli sen bara för det! Jävla bussar! Den skulle varit här för 5 minuter sedan!! Suck..

Inga kommentarer: