fredag 3 september 2010

Björnbär! (?)

Var till VC med Freya och det lät tack och lov bra i hennes lungor! Så det är bara att vänta ut hennes hosta.
Vi gick till apoteket efter det för att handla lite och på vägen dit så hittade vi en massa björnbär! Eller var det skogshallon? Det såg helt klart ut som björnbär men det smakade väldigt likt hallon så nu blev jag osäker bara för det. Kanske någon av er kan se vad det är?

Ser smarriga ut va!

På vägen hem så gick jag in till Handelsbanken också och ändrade mitt "hemkontor" eller vad man säger. Har ju haft min i Hedemora hela tiden men tyckte att det var dax att ändra. Jag har ju bott här i nästan 5 år nu och hade tänkt att det skulle bli många fler, så det var lika bra tyckte jag. 

Vi har härligt höstväder här i Göteborg. Sol, skönt ute och friskt. Man ser att det ändå är många som njuter trots att många fått lov att ta fram höstjackorna. Även Freya njöt av den härliga solen!



            

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det är Björnbär. Skogshallon ser ut som "vanliga" hallon men smakar liite annorlunda bara.

Lenaa sa...

Tack mamma ;)