tisdag 7 september 2010

Lycka!

Mina vänner Anna och Mattias och deras son Wille har fått tillskott i familjen! En liten pojke! Jag är så sjukt glad för deras skull. Och vet ni, jag ska få sniffa drygt 2 dygns bebis ikväll! (om dom inte är för trötta då).
Tänk att "Lille Wille" nu är storebror! Grattis familjen Östlund!

Kom hem vid 2 ifrån lägret idag. Slängde in mina saker och sen iväg och hämtade Freya. Som jag har saknat henne utan att jag tänkt på det. Jag kände det när jag närmade mig dagis och när jag kom fick jag en sån go kram! Sen bar jag henne hem och hon lät mig pussa och krama på henne så mycket jag ville. Och så säger gosungen "jag har väntat på dig mamma". Kärlek!!

Ska berätta mer om lägret sen men nu måste jag ta en snabb dusch och byta kläder innan jag (ev) kilar över till Familjen Östlund!

Inga kommentarer: