lördag 18 september 2010

Va glad jag blir!

Jag blir så sjukt glad över era kommentarer! En tjej som heter Sarah skrev detta till mig:
"Man blir sjukt glad när man läser din blogg. Den är så levande :D Keep up the good work!"

Det blir så grymt kul att fortsätta skriva då och även utveckla mitt skivande. Jag får mer lust och inspiration att ta fina/roliga bilder som jag kan lägga upp. Kul! =D


Trodde denna dagen skulle gå åt till att göra inget som helst vettigt MEN jag har faktiskt tvättat fönster! I Freyas rum och i köket och har då tvättat insidan av fönsterna och även bytt ut isoleringslisterna som var i Freyas fönster. Dom var så gamla att dom smulades sönder bara man tittade på dom! Fick ta dammsugaren och dammsuga bort dom. Sooooo Äckligt!
Får se om jag orkar göra dom andra fönsterna med. Det tar ju sån sjukt lång tid! Men bra blir det =)

1 kommentar:

Sanna sa...

Hoppas ni har det bra i GBG!

Har inte haft orken att blogga eller ens röra vid datorn. Allt går så fort, min plutt blir bara störe och större. Måste nog snart resa iväg och besöka nära och kära gruvar mig lite inför att kanske möta personer jag inte vill se i fall man måste stanna till för att handla eller så!

Men men Du får ha det så bra och ta hand om din familj.

Nu ska jag snart amma den lilla.

//Sanna