lördag 4 september 2010

Dans!

Idag ska Freya på sin första danslektion!! Jag längtar verkligen, vill se hennes reaktion. Har köpt en dansbody till henne (som jag hade när jag dansade!) som hon ska få använda för första gången! Hihi och så blir det leggings till det. Och nej, bara för att mina dansdrömmar inte blev som jag tänkt mig så tänker jag inte tvinga Freya till det så att hon får leva ut min dröm. Jag tröttnade på dansen, det blev helt enkelt för mycket för mig. Hobbydans passar mig bäst. Freya kommer få prova på fotboll osv om hon vill men det är klart att det känns lite speciellt med just dansen ;)
Kommer lägga upp en bild på henne sen i sin dance-outfit!

Jag gjorde inbakade flätor på Freya för första gången för några dagar sedan. Jag har aldrig gjort det förut så jag blev ganska nöjd över resultatet! Hann tyvärr inte ta något kort på det men tog på henne när jag tog ut dom och hon fick vågigt hår! Hon har ju annars så spiiiiikrakt hår!

Vågigt 


Hennes naturligt raka hår!

2 kommentarer:

mamma sa...

Superkul!! Du måste filma henne!! Mormor vill oxå se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emelie sa...

Va roligt!
Jag och Evelina ska börja i dansgrupp tillsammans :-) LÄngtar lika mycket som du!! Ska bli kul att se bilder saen :-)