måndag 27 september 2010

Who´s got my back?

Denna låten är verkligen helt jävla underbar. Jag tänker på när jag och pappa klockan 2-3 på natten sitter i bilen (efter att ha lämnat av hans vänner till sina hem, jag var fyllechaffis) och så kommer denna låten. Vi skruvar upp volymen till nästan det outhärdliga, båda sjunger ifrån hjärtat med full kraft. Helt ärligt en av dom bästa minnena i mitt liv. Så stark och powerfull känsla! Jag älskade att köra pappas bil mitt i natten med honom bredvid, spela Creed som vi båda älskar och njuta fullt ut.

Det är en ganska lång låt (8 min) och många kan uppleva den som lite seg MEN om man sitter och verkligen lyssnar, känner med låten så lovar jag... du kommer känna vilken kraftfull låt det är. Speciellt för mig som förknippar den med ett sånt underbart minne(n).

I LOVE YOU DAD!

Jag vet inte hur man lägger in klipp från youtube så därav länken.. =)




1 kommentar:

Milla sa...

nu har ju inte jag blogspot, men på blogg.se finns det en ikon jag kan trycka på när jag skriver inlägget som heter HTML (tror jag) Där ser man hela inlägget i annan form (radbyten heter
mm mm. DÄR klistrar du in inbäddningsadressen.

När du är inne på Youtube och ser på klippet du vill ha så finns det till höger (eller under, dom flyttar det hela tiden) BÄDDA IN. Den koden som finns där markerar du och tar ctrl C :) (eller högerklick kopiera).. KOPIERA Bädda in-koden helt enkelt i HTML rutan så får du in en film i bloggen.
Du kan även välja om du vill ha den centrerad eller så :)

PROVA och Lycka till :)