onsdag 29 september 2010

Lyckat...

Tanken var ju att vi skulle få lite frisk luft och njuta av det underbara höstvädret. Det gick ju bra!
Tog inte många minutrar innan hon satte igång... Sprang iväg, tjatade och gnällde för att jag gick 2 steg framför henne? Hon fick en varning att gör hon inte som jag säger så går vi hem. Tyvärr blev det 2 varningar till innan jag gjorde som jag sagt. Sen satt hon i vagnen och fejkgrät (åååh va det gör mig galen) så jag bad henne sluta men nej, så hon åkte ur vagnen och fick jogga för att kunna hålla mig takt. Sen blev det vagnen igen och en stund efter det så somnade hon. Vi kom inte ens halvvägs dit vi skulle... *suck*

(Jag älskar henne ändå  ♥)

Men jag hann då ta ett gäng bilder. Tycker att höstljuset gör bilderna så fina!

 Grinig Freya
 En arg mamma

 En kamera med självutlösare samt en vagn att ställa den på, perfekt! ;)
Prinsessan...  


Inga kommentarer: