tisdag 21 september 2010

En lång dag!

Det blev en lång dag idag. Taxin var (som vanligt) sen så tillslut ringde vi och då säger dom att taxin var där 16.33 men att vi inte var där så då åkte han! Han skulle vara där 16.30 och jag är helt 100 på att vi var där då. Så antingen ljög chauffören eller så var han dit och vände. Så inte förens 17.05 kom den andra taxin. Men men, 35 minuter övertid är helt okej även om man kan ha lite roligare saker för sig än att sitta och vänta på en taxi, speciellt när man är hungrig och vill hem =)

Freya var så trött idag! Hon bara grät för ingen ting och så frågade Patrik om hon var trött "jaaaaa" svarade hon ynkligt. "Då blir det tidigt i säng idag då", sa Patrik och Freya blev så ledsen och la sig i sängen. Det var ju inte så han menade, hehe. Så jag tog hennes täcke och kudde och la henne på golvet i köket så hon kunde titta på när Patrik lagade mat och när jag diskade. Då blev hon nöjd och låg där tills maten var färdig. Skruttan!

Jag gillar inte läsk. Jag dricker varken Fanta eller Sprite men Coca Cola. Det är för jäkla gott asså! Jag kan verkligen få sånt sug efter det och måste ha det! Mjo, jag vet att man kan bli beroende av det och lite så är det väl kanske, hehe. Jag dricker det inte varje dag dock men inte långt ifrån. Det är ju så gott! En kall, bubblig Coca Cola i ett stort glas eller i glasflaska... Mmmmm!


Vad gillar ni att dricka?

2 kommentarer:

Emelie sa...

KAFFE :-)

Lenaa sa...

Emelie: hehe ja kaffe är bra! ;)