fredag 10 september 2010

Utflykt mitt i natten?

Jag är inte säker vad som fick mig att vakna men jag hörde att Freya ropade eller skrek någonting. Gick upp för att kolla vad det var (tänkte att hon inte hittade nappen) och ser att badrumsdörren står öppen och att lampan var tänd. Jag kikar in där och där står Freya och hänger på toan?! Kunde inte hålla mig för skratt och frågade vad hon gjorde. Fick inte så mycket till svar så jag tag med henne in till vårat sovrum och vi somnade om.
Jag vet inte om hon gick i sömnen eller inte. Troligen var hon kissnödig men eftersom jag inte fick mycket till svar av henne och jag själv inte var direkt vaken så gick vi bara och la oss. Hehe!
Man gör bra konstiga saker ibland!

Idag är det fredag (om någon har missat det) och jag känner mig på topp! Jag är glad, känner mig ganska lugn i sinnet och är redo för vad denna dagen har att erbjuda! Jag hoppas på att något spännande kommer hända! Gör det inte det så är det helt okej ändå =)

Vilket humör är DU på idag?

Inga kommentarer: