söndag 19 september 2010

Dax att rösta!

Jag har varit väldigt osäker. Sen var jag vid valstugorna och samlade information om varje parti som jag läst igenom. Jag kom ganska snabbt fram till vad jag tyckte verkade passa mig bäst.
Men sen nu i dagarna kände jag mig osäker igen så jag och Patrik gjorde 3 olika valtest på nätet och med tanke på mina resultat så känner jag att det jag kände passade mig bäst är det jag ska rösta på. Jag var närmast dom hela tiden (även om det inte alltid var det parti som var först), men i snitt är det dom som jag har mest lika åsikter med. Så, nu vet jag vad jag ska rösta!

Har ni bestämt er? Eller tänker ni vara soffliggare?





Ps. Var vänlig och respektera mitt val. Jag tänker inte titta ner på någon som inte väljer som jag. Det ÄR svårt med politik! Alla har olika tankegångar. Ds.

Inga kommentarer: