lördag 4 september 2010

Min lilla dansare!

Freya var i exstas när vi var på väg till dansen. Hon ropade bak på cykeln: "Jaa, nu ska vi iväg och dansa! Ja, ja, vi ska dansa. Ja, va kul!"
Sen när vi kom fram och stod utanför salen så träffade vi på läraren och så säger hon att dansen redan varit!
Då har jag kollat fel! Det var kl 12 och inte kl 13 som jag trodde.... Men sen fick jag reda på att dom hade en extra 2-3 års dans kl 14 så jag frågade om vi inte kunde få vara med på den bara idag för att inte göra Freya besviken. Det gick hon som tur var!
Så vi köpte glass, som plåster på såret, och sen hämtade vi en matta och en liten pilatesboll som vi lekte med medans vi väntade.
Sen när det var våran tur så fick Freya en namnskylt och så började vi dansa. Jag som förälder skulle vara med hela tiden och det gillade inte jag riktigt.. Freya klarar sig mycket bättre utan mig! Och det var precis som att det var bebisar som skulle leka.. Jag blev lite besviken måste jag säga. Kanske blir det lite mer just dans senare eller kanske Freya behöver gå i 4-5 års gruppen? Vi får se... Så här såg det iaf ut!


Mammas danstjej!


Freya övar


Stretchar! 





I väntan på danslektionen


Full fart!


Tummen upp för nu börjar det!








I full gång


Rockring, det var roligt

Inga kommentarer: