onsdag 22 september 2010

Bahaha!

Jag bad mamma kolla om hon hade några bilder på mig ifrån typ högstadiet på datorn och så skickade hon över dessa 4 kort på mig! Jag tror jag dör! Haha! Fan va kul det är att kolla på såna här kort asså!


Jag i 7:an! Hehe!

Jag i 8:an. Nyligen hemkommen från Kreta


Jag i 9:an. (Kolla in håret! Fluff!)

Jag i 1 ring. Stora klump på axlarna!

Som ni kanske ser och förstår varför jag kallas för "Trollet" (och även Ronja Rövardotter). Det fluffet är inte att leka med! Hehe! 
När jag sommarjobbade på ett psykboende så var det en gubbe där som blev så jävla lätt arg och förbannad för ingen ting. Alla var lite rädda för honom men när han såg mig....Han bara smälte och ropade:
"Trooooollet!! Vart ääär duuu? Trollet?!"
Haha, min bästa vän Hanna som också jobbade där kan påminna mig om detta ännu ;) Helt underbart!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Hahaha den gubben verkade asball ju :-)

Du är dig lik verkligen!!!!

Det är verkligen kul att kolla till baka och nästa rodna åt hur man faktikst kunde med att se ut haha :-) Alltså klädmässigt vojne vojne haha

Lenaa sa...

Emelie: Haha, ja kläderna är helt upp åt väggarna! ;)