torsdag 9 september 2010

Gammal?

Är ännu lite sliten efter lägret. Börjar jag bli gammal? När man var ja... yngre så fick jag tillbaka orken mycket snabbare än nu. Jag är inte helt förstörd men det känns att jag har gjort något! Det är ju fredag imorgon och där med helg så jag hinner nog komma igång helt igen.














Jag må inte vara perfekt men jag känner mig vacker ändå.
Det vore ganska tråkigt att vara perfekt.
Aldrig göra fel som man kan skratta åt eller lära av.
Tänk om man redan kunde allt när man föds?
Låter väldigt trist tycker jag. 
Jag tycker att jag är fin på både in och utsidan.
Har saker jag vill arbeta med för att utvecklas och det är kul!
Att man kan upptäcka saker om sig själv som man trodde man kände så bra.
Man kan överraska sig själv. 
Man är inte alltid den man tror att man är. 
Jag är unik och jag är den enda som är bäst på att vara jag!
Jag tycker om mig själv.
Gör du?

Inga kommentarer: