lördag 25 september 2010

Aldrig svettats så mycket!

Min body som jag hade på mig var totalt genomblöt! Jag har aldrig svettats så mycket förut. Riktigt gött var det! 38 grader och 60-80 % luftfuktighet, det får dig att svettas, hehe! Sen är det ju fukten i sig som rinner av en också med det är bra mycket svett med. Jag känner mig som en ny människa nu efteråt! Och så brukar jag känna mig ganska trött men det gjorde jag inte nu. Så det blir att gå på fler gånger! Jag fick gå ut i kanske 2 minuter för att hämta andan för jag började må lite illa. Tror dock att det mesta berodde på min halsbränna jag haft hela veckan. 

Om ni ska prova Hot Yoga (eller bastu yoga, hihi) så ta med er en stor handduk och en vanlig man torkar händerna med. Jag hade en sån liten och en pytte liten och det räckte inte riktigt... Låter väl härligt va! ;)

Om 2 timmar ska vi på middag. Skör göra mig i ordning för det men först ska jag bara slappa.. Njuta av denna lördag!

1 kommentar:

emelie sa...

Ja, det var ju omtänksamt! :)