lördag 18 september 2010

God morgon!

Ja, jag menar verkligen god morgon! Klockan är nästan 13 och jag vaknade nyss. Jag har iofs redan varit uppe en sväng men gick och la mig igen och vaknade nu. Jag kände mig så trött och slut, grinig och stressad (?) så det enda jag kände för att göra var att sova.

Patrik fick ta Freya till dansen idag (sura miner) men det hade tydligen inte gått så bra. Freya hade mest stått i ett hörn och ville inte alls vara med. Hon började bara gråta och ville därifrån. så efter 15 minuter så gick dom.. Jag fattar ingen ting! Jag har ju fått dra med henne hem! Patrik sa att hon verkade trött och hungrig så kanske var det... Eller var det så att det inte passade med pappa på dansen? Kanske är det mamma som "ska" vara med?

Dom åkte till affären istället och kommer väl hem strax. Ska försöka piggna till och klä på mig.
Herreguu, när sov jag så här länge sist? Har jag ens sovit så här länge förut? Knasigt...

Inga kommentarer: