fredag 24 september 2010

Fredag!

Gooo morron, go morron! Hör fåglar sjunga glatt, go morron, go morron i kööööööööör!

Hur mår ni? Bra hoppas jag!
Själv mår jag fint. Har kunnat mysa med Freya extra länge denna morgonen. Hon sa till mig:
"Måste vi gå upp?"
"Nääh, vi kan ligga kvar och mysa ett bra tag till"
Vi kramades länge och väl. Myys! Annars gör Freya det nästan bara med Patrik. När hon vaknar och jag är hemma så ska hon absolut ha upp mig direkt! Men när det gäller pappsen, dåå kan man ligga kvar och gosa!
Så nu är jag glad över att jag också fått ta del av det ^_^

På schemat idag står det;

  • Frukost
  • Lämna Freya på dagis
  • Städa lite här hemma
  • Hot Yoga kl 12
  • Hämta Freya kl 14
  • Cykla till Patriks jobb och hämta mitt kontokort
  • Handla lite inför kvällen
  • Myyyyyysa!
Låter som en ganska bra dag tycker jag =) 
Hur ser eran dag ut?

Inga kommentarer: