söndag 12 september 2010

Freya är för rolig

När vi var på väg till Hard Rock och satt på bussen så satt hon och sjöng "lille katt" om och om igen. Här kommer ett klipp på det!





Sen när vi klev in på Hard Rock så säger Freya "Burger King!" (lite förnedrande för HRC, hehe) och sen när servitrisen kommer fram och frågar om vi är två vuxna och en liten klämmer Freya snabbt in "och en ballong!".
Hon hörde inte men jag och Patrik fick försöka hålla oss från skratt! Hon får alltid en ballong när vi är där nämligen, därför hon kläckte ur sig det. 


Efter en super god måltid så beger vi oss mot bussen. Det började regna lite lätt och dååå sätter Freya igång och sjunger "Hej vädret, här är jag! Solen skiner ida´!" Även detta om och om igen och till slut så verkligen vrålar hon ut detta och folk runt omkring har svårt att hålla sig för skratt! Haha!
"HEJ VÄDRET, HÄR ÄR JAG!! SOLEN SKINER IDAAAA´!!!" 
Hmm, nej Freya det regnar... haha! Sötnos!

Nu känner jag mig mycket bättre. Liten utflykt med familjen och god mat gjorde verkligen susen. Älskar er mest av allt!

Sen blev jag så glad när en läsare skrev till mig att hon hade googlat efter mammabloggar och hittat min och nu är helt såld på den! Weei! Verkligen kul tycker jag! =) Blir ju roligare att skriva när man ser att folk är inne och läser. Tackar för det!

Inga kommentarer: