onsdag 4 maj 2011

Ultraljud imorgon!

Imorgon är det äntligen dax. Då ska vi iväg på ultraljud och få se våran lilla bebis! Detta är ju till för att se så inget är fel med barnet men så tänker inte jag. Jag vet att möjligheten finns men det är inget jag går och funderar över. Jag är bara så glad och förväntansfull över att få se den där inne.

Sen så kanske min mamma och lillebror kommer också! Eller så kommer dom på fredag, har inte fått något riktigt svar av dom än.... (Bestäm er nu då!! Hihi)
Mamma har nämligen bokat in oss två på The Studio här i Göteborg för att vara modeller för en dag. Vet att det är många som gjort det och jag har själv fått erbjudandet innan men har aldrig blivit av. Men nu på söndag så ska vi dit och bli fotograferade! Mamma berättade för dom att jag är gravid så kanske att jag får ta lite annorlunda bilder? Vi får se!

Patrik kommer jobba hela helgen då hans jobb byter lokaler, så det är skönt att mamma och lillebror kommer. Gruvade mig verkligen för att vara hemma själv hela helgen! Men det löste sig ju smidigt =)

Här kommer några fler bilder från i måndags
Så tjusigt!


Vi åt inte tacos i måndags men jag blev så sugen när jag såg denna bilden. Synd att vi inte har alla grejer hemma! Det är ju så sjukt gott med tacos!!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jag är också grymt sugen på tacos, har varit det i flera dagar nu :-D Kul med fiiina bilder på magen!

Jag fick en känsla av att det är en lillasyster i magen, få se om jag har rätt :-) Ska ni ta reda på det imorn?

Kram

Anna sa...

mmm tacos =) KRAM