lördag 14 maj 2011

Loppis

Monica och jag drog iväg på loppis. Förr hatade jag loppis. Tyckte det bara var smutsigt, gamalt och äckligt... Idag har jag en annan uppfattning! Ibland kan jag ännu tycka så men det är sällan. Det finns massa fynd att göra och det mesta går ju att tvätta/göra rent/måla om osv så blir det som nytt! Miljövänligt om inte annat =)

Jag hittade en sak till min mamma men eftersom hon läser min blogg kan jag inte skriva vad det är... Ska skicka den till henne! =)

Denna köpte jag till Freya. Hade själv en sådan när jag var liten så tänkte att hon kanske skulle uppskatta den. Gav 25 kr för den!

Har sett flera föräldrar åka runt på en sådan här med en cykelstol bak på som barnen suttit i. Blev riktigt sugen på att skaffa en jag med! 

Denna är så sjukt ful och jag har inte köpt den! Men jag ville bara visa. Ser ju ut som att den jämt och städigt sitter och skiter!? Haha! Kul docka... ;)

Inga kommentarer: