söndag 22 maj 2011

Pirater och pizza

Vi gick på den nya Pirates filmen som var sådär.. Jag höll på och somna (!) under filmen och fick skruva på mig hela tiden för att hålla mig vaken. Tänkte tusan va pinsamt! Sen sa Patrik att även han höll på att somna! Haha! Så kass var den ju inte, så måste varit två trötta småbarnsföräldrar som lös igenom.
Efteråt skulle vi gå och äta på en restaurang men dom vi känner till var ju knöööfulla! Så i jackt på en annan där det inte var så mycket folk (var ju Göteborgsvarvet igår), hamnade vi på PizzaHut.. Inte riktigt vad vi tänkt oss men men. Patriks pizza var ovanligt stark och jag provade en ny som jag inte alls gillade (åt inte ens hälften!).
Så om man ska hårddra det hela så var inte våran dag så himla lyckad MEN vi hade det väldigt mysigt ändå! Vi var glada och på bra humör så det gjorde inte så mycket att inget blev helt bra, hehe!





Inga kommentarer: