fredag 13 maj 2011

Rambergsvallen

Blogger har legat nere hela dagen men nu äntligen kan jag skriva ett inlägg. Fick ju nästan abstinens, haha!

Idag var vi på Rambergsvallen, en idrottsplats på Hisingen. Det var inge vidare måste jag säga! Det blåste, regnade och var skit kallt!! Jag hade två långärmade tröjor på mig och en vindjack aoch ändå frös jag som bara den! Skakade som ett asplöv! Nej, det var inte alls roligt....
Eleverna var dock väldigt duktiga tycker jag! Dom kämpade på, sprang, hoppade och kastade utan att klaga. Det var vi vuxna som ville hem, haha!
Fick skjuts hem av en kollega som bor i närheten och när jag kom hem la jag mig i ett vaaarmt bubbelbad. Så sjukt skönt! Höll på och somna efter en stund så då fick jag gå upp. Läsktigt om man faktiskt somnar!

Nu ska jag mysa med min fina karl som äntligen är hemma! Ha en fin kväll!

Redo men långt ifrån laddad i morse

Inga kommentarer: