måndag 30 maj 2011

MVC


Ska strax hämta Freya på dagis för att sedan sticka till MVC. Är lite osäker på vad dagens möte kommer innehålla men jag hoppas på att få höra bebisens hjärtslag! Ska bli kul att se hur Freya reagerar på det också. Patrik hinner tyvärr inte dit i tid från jobbet...kanske nästa gång!
Har en del frågor jag ska ta upp. Undrar mer och är mer orolig denna graviditet än förra. Inte för att jag är orolig för att något är fel, utan mer "ska det verkligen kännas så här", "vad är detta och vad beror det på", "måste jag undvika detta och vad händer om jag gör si eller så"?


Patrik gjorde en så go morsdag-middag igår och det blev lite över som jag tog med mig till jobbet idag. Men när jag väl värmt maten och skulle gå till bordet så tappar jag all mat i golvet!! Blev helt paff själv och fatta inte hur jag lyckades med det... Så jag fick snällt städa efter mig och gå till bamba för en torr vegg.snitschel (stavas?) istället... Suck!!

Inga kommentarer: