söndag 15 maj 2011

Bergsklättrare?

Kanske Freya är en framtida bergsklättrare? Det måste hon fått från mig. Jag var inne på att klättra ett tag. Hade klätterskor och åkte med en vän som var riktigt duktig till lite olika ställen och klättrade.
Om jag var duktig? Nja... jag är ju så sjukt höjdrädd så det var inget för mig i längden. Men jäklar vilken adrenalinkick jag fick av det! Det gick bra, jag var en helt okej klättrare men när jag kommit en bit vågade jag inte mer. Kunde stå och skaka bra länge efteråt, haha! Har någon bild men på min gamla dator.. Ska se om jag kan få fram dom!

Här är Freya idag. Klarade det helt själv och sen över kanten längst upp! Lite läskigt för min del om inte nådde henne när hon var uppe vid toppen. Hon ramlade ner en gång men jag stod med händerna redo och fångade henne.

Sötnöt!

Haha! Min iPhone klarade inte riktigt av att ta kort i rörelse så bilden blev lite...sne! 

1 kommentar:

Mamma sa...

tuff tjej som klättrar i kjol!