måndag 2 maj 2011

It took 10 years, but hey! Now he is gone!

Patrik som går upp tidigare än mig berättade att Usama BinLadin äntligen var hittad och även dödad. För min del känns det konstigt att man har rätten till att döda och avrätta folk men jag är ändå glad för dom drabbades skull! Det tog bara 10 år för som att hitta honom MEN å andra sidan så har dom inte gett upp. Även om det tog så lång tid så har dom tillslut lyckats och visat vart skåpet skall stå. Att dom inte accepterar det som han gjort.
Så jag är glad för er alla som detta faktiskt påverkade!
Jag undrar bara en sak.... Vad händer nu? Jag menar...han har ju några anhängare.. Jag tror inte dom lägger ner och söker jobb på McDonalds som vanliga civila igen. Men med CIA i hälarna kanske dom inte kan/vågar annat ändå.




Jaja, nu lämnar vi detta ämne!
Idag är det studiedag på dagis och jag har fått lov att ta ledigt för att vara hemma med pluppan. Vaknade pigg och glad och Freya verkar vara på mys-humör så jag håller tummarna för att detta blir en bra måndag! Frågan är bara vad vi ska hitta på? Grannen har ju en son på nästan 4 som går på samma dagis så vi hade pratat om att hitta på något tillsammans så barnen får någon att leka med (och vi någon att tjöta och dricka kaffe med såklart). Ska slå henne en pling när klockan blivit lite mer!

Inga kommentarer: