måndag 2 maj 2011

Fäller några tårar...

Hade haft en riktigt fin dag men när jag kommer hem så ser jag ett brev adresserat till mig. Från ett ställe man inte vill ha brev ifrån. Jag öppnade men orkade inte ens läsa allt som stod. Tårarna brände i ögonen och när jag äntligen lyckats läsa igenom hela brevet kunde jag inte längre hålla tillbaka tårarna.
Cellförändringar.... Prover och kontrollen för troligtvis resten av graviditeten. Cellförändringarna gäller då mig - inte bebisen tack och lov! Men det gör mig ändå väldigt upprörd. Det ska vara riskfritt för barnet men det skiter jag i. Jag vill inte behöva hålla på och göra en massa extra undersökningar. Jag vill bara njuta av min graviditet och ta tag i skiten efteråt. Då kan dom få göra precis det som behövs för att få bort det.
Det behöver inte vara något farligt och det tvivlar jag på att det är men det gör mig ändå väldigt upprörd och ledsen...
Jag vill inte göra detta! Inte nu! Kan dom inte bara låta mig vara....snälla....jag vill inte...

3 kommentarer:

Milla sa...

I have it to. Det är ingen fara gumman.
Ring om du undrar nåt!
Kram

Helena sa...

Du fixar det Lena!
Kram på dig

Anonym sa...

Men du lilla hjärtat. Mår du och bebisen bra annars? Usch det var så länge sen jag hörde av mig så jag får lie ångest.

Tusen kramar