torsdag 5 maj 2011

Jag är så lycklig!

Ultraljudet var helt underbart! Hon var så noga och detaljerad (nästan lite för ibland, vi har ju ändå varit med om detta en gång innan och det visste hon). Allt såg fin fint ut och bebisen rörde på sig och man kunde tom. se när den flyttade på ögonen, när den tittade åt ett annat håll!! Såååå cooolt!

Jag trodde inte att dom kollade kön men hon sa det direkt att vill ni så kollar vi. Jag har ju sagt att jag ska försöka hålla mig men jag har såklart varit grymt nyfiken! Så efter hon kollat allt så frågade hon om vi ville veta könet.... Ja, tror ni jag kunde hålla mig eller? NEJ!
Nu låg navelsträngen lite olämpligt till så hon sa att vi skulle ta det med en nypa salt men hon trodde ändå mer på det ena än det andra.. Så vad tror ni? Är det en pojke eller en flicka? =D
Jag kommer avslöja det men ni ska få gissa lite först, så kom igen! Låt mig få veta vad ni tror!

Bilden är riktigt bra men det är så blankt papper att det var skit svårt att ta kort på kortet. Så det ser väldigt suddigt ut men det är inte orginalen. 

Jag är så lycklig!!!!

4 kommentarer:

Patrik last (lillebror) sa...

Det kommer bli en liten tjej igen ;)

Anna sa...

På den bilden gick det ju inte att se alls =) Men jag hoppas ni får en kille bara för det är annorlunda, men en tjej till Felix är ju inte fel heller =D

Hanna sa...

Pojke tror jag :)

Linda L sa...

Pojke tror jag ;)