onsdag 11 maj 2011

Arbetslös redan?

När jag kom till dagis idag så frågade personalen mig om jag hade slutat jobba. Nej? Vad fick dom att tro det?
Då hade tydligen Freya sagt till dom att jag inte jobbar mer, haha! Dom tänkte att jag kanske inte mådde bra av graviditeten och var sjukskriven men så är ju inte fallet alls. Förstår inte vad Freya har fått det ifrån, hehe! Knasiga unge!

Bussresan hem idag var en av dom värsta på länge. Det var så sjukt varmt! Det blir ju varmt när sommaren kommer men detta var verkligen olidligt. Känner sen att chauffören har värmen i bussen på! Den bara sprutade ut värme och så satt jag precis vid en sådan värmefläkt.
Hej lökringar lixom! Myyyysigt...

Idag har jag ätit årets första mjukglass. Är inte så förtjust i glass (tycker man alltid får så mycket!) men den gick ner!

Inga kommentarer: