torsdag 12 maj 2011

Kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe

God morgon gott folk! Sovit gott?

Jag har sovit fin fint. Min sambo sov lite för länge dock. Han har jobbar över som en tok förra veckan och en del denna veckan (+ hela helgen) så han är skapligt slut. Fick väcka honom. Tur jag själv har en personlig väckarklocka som får mig att vakna runt 6 varje morgon. Han hann dock inte dricka sitt kaffe. Så jag snodde åt mig den fast jag inte borde!
Jag blir nämligen "sjuk" av kaffe! Knäppt jag vet! Vet ingen annan som reagerar som jag. 
Innan jag blev gravid med Freya så kunde jag dricka både 1 och 2 koppar innan läggdags. Men efter graviditeten var det kört. Nu kan jag knappt dricka en halv kopp utan att min dag blir förstörd!
Jag blir skakig som ett asplöv, hjärtat slår i 180, jag mår illa, blir lite yr och helt stissig. Mår verkligen skit! Blir som om jag varit ute och festat i 10 timmar och druckigt både det ena och det andra. Men jag kan inte låta bli...Jag gillar verkligen kaffe! Så ibland tar jag och dricker lite ändå. Måste dock hela tiden känna efter och sätta stopp i tid. Börjar bli duktig på det, hehe! 

Mmm..kaffe!


Ps. Tack för era fina kommentarer! Blir så glad när jag ser att någon tagit sig tiden att skriva en liten kommentar och dessutom så fina! Jag svarar ibland genom att själv kommentera men ibland glömmer jag även bort... Slarvigt av mig! =) Ha en fin dag nu! Kramar!

Inga kommentarer: