fredag 6 maj 2011

Järnbrist?

Har varit väldigt trött i 5 dagar nu. Idag kände jag mig yr och helt frånvarande så jag gick skolsyster för råd. Hon tyckte att jag skulle gå hem direkt. Gravid är ingen sjukdom men nog fan ska man ändå lyssna på sin kropp! Behöver kroppen vila, så gör det! GÅ HEM och med gott samvete. Så det var vad jag gjorde. Ringde till MVC först för ytterligare råd. Jag misstänker att jag har fått järnbrist (som är väldigt vanligt bland gravida). Hon tyckte att jag kunde börja med tabletter fast dom inte kollat mina värden. Det tar ju ett tag innan värderna går upp igen och så här ska jag inte behöva må. Så jag har redan tagit mina första tabletter. 




Mamma och lillebror kom igår. Freya har varit hemma från dagis för att få vara med dom. Mamma har handlat och städat medans jag har jobbat. Tack för det mamma   





Inga kommentarer: