tisdag 10 maj 2011

Dit och vände

Mådde bra imorse. Men sen när jag gick med Freya till dagis sa min kropp ifrån. Även om jag gick sakta så blev väldigt trött i kroppen. Sen när jag gick mot bussen fick jag stanna 3 gånger för då började de göra ont. Jag åkte ändå till jobbet och "kickade igång" Gabbe, sen sa jag till att jag måste hem och vila.
Kom hem, satte mig på balkongen i knappt 30 min innan sängen ropade. Sen sov jag i två timmar!
Vaknade av att det plingade på dörren men det tog lite tid för  mig att reagera så när jag väl var uppe var personen redan borta. Det var Patriks syster som var i krokarna och ville hälsa på en snabbis. Attans att jag var så väck bara!

Nu har jag ätit lite och sitter och njuter på balkongen. Känner mig trött ännu men jag hoppas verkligen att detta är över tills imorgon. Annars jobbar jag nog ändå.

Hittade denna bilden på mig med min brorson Alexander (nästan 1 år) och Freya (nästan 6 månader). 
Tyckte det var så sött så kunde inte låta bli att lägga upp den! 

Inga kommentarer: