torsdag 12 maj 2011

Finn ett fel!

Jag stod ute och pratade med Khatoun och så bara smäller det till! Jag ser nästan svart för bara några få microsekunder och min min ska vi inte tala om. Jag höll mig om magen och bara stirrade på Khatoun. Hon skrattade till och undra om det var bebisen som sparkade. Först blev jag osäker men det måste det ju ha varit, men satan i gatan vilken jävla träff! Gjorde fasen skit ont! Kändes som en kraftig stöt nästan.
Jag var inte alls berädd på det och det brukar inte vara så hårda sparkar nu redan! Det kommer senare in i graviditeten så jag fattade inte vad som hände först. Läskigt!


Patrik jobbar över.....igen.... Nu har han jobbat över i hur mycket som helst i över 2 veckor och jag börjar tröttna! Man hinner/orkar inte ses nått. Han är ju helt slut när han kommer hem. Freya hinner ju somna så hon ser ju knappt röken av honom. Hoppas verkligen det lugnar ner sig nu!
Iaf.. jag rotade i kylen och såg att det fanns tillräkligt med saker för tacos! (Jubel!). Så det blev det. Älskar verkligen tacos. Så galet gott!

Det var en knasig grej med tacosen idag dock. Kan du hitta felet?

3 kommentarer:

Mamma sa...

Broccoli!!

Emelie sa...

Vart är såsen? Eller emnar du broccolin?? haha

Lenaa sa...

Jag menar broccolin, hehe!
Freya som absolut skulle ha broccoli till ;)