tisdag 4 januari 2011

Woho!

Gissa om jag är glad! Jag sitter här och skriver på min underbara dator! Japp, det är sant!
Jag och Freya började dagen med ägg och bacon frukost, sedan lite pedikyr och manikyr för oss båda. Mycket nice! Sedan drog vi iväg till Media Markt för att lämna in datorn. Han kickade igång datorn i felsäkertläge, startade om den igen och VOILA! Lika pigg och fin som vanligt. Jag bara stod och stirrade!
Han förklarade det som att datorn hade fått "hicka"... (hmm ?) och att händer det igen så gör jag bara samma sak som han gjorde så löser det sig! Han skrev också på kvittot att det varit problem ifall det skulle visa sig vara andra fel i den. Så vi får la se! Men jag ska bränna ut alla bilderna ikväll/imorgon så att jag inte riskerar att det händer igen och att den då brakar ihop totalt.

Men nu är jag glad att min dator är på plats igen! Nu kan jag äntligen börja blogga fritt igen =)
Tack för att ni hängt kvar trots allt strul och kul att så många tycker om min blogg! Ni är så välkomna så!

Kram! (från i höstas)

Inga kommentarer: