tisdag 11 januari 2011

Nothing so far!

Inget tecken what so ever än så länge på att Freya skulle åkt på magsjuka. Om det inte slår till i natt så blir det att jobba för mig imorgon. Och jag tänker gå upp 05.30 och gå på en kort promenad för att bli redo inför dagen! Känns lite skumt att jag inte jobbat än, hehe. Ska bli skönt att sätta igång om än jag trivs väldigt bra med att vara hemma och pyssla! Jag hatade det när jag var mammaledig men nu ser jag verkligen det fina i det. Åter igen har jag förlossningsdeprissionen att skylla på! (Knepigt ord föresten.. jag tycks aldrig kunna stava det rätt!)


Hmm...ska jag ta och duscha? Jag behöver duscha men jag orkar inte duscha. Det är så jobbigt att kliva in men sen kommer man ju inte ut! Varför ska det vara så svårt att bara ta sig en dusch? För det är ju helt underbart att få duscha, eller hur!? Nä, jag kanske ska ta mig i kragen och hoppa in i duschen? Ja, jag gör nog det.. NU går jag och duschar!


Kram på er ;)

Inga kommentarer: