söndag 16 januari 2011

Det har gått några timmar

Det har gått några timmar nu sen vi lämnade Freya hos Monica. Hon sa att hon kommer och lämnar Freya sen. Okej, schysst! Nu är klockan 17 och dom har inte kommmit än! Antingen så har dom väldigt kul eller så har dom kidnappat Freya, hehe! Tror det först nämnda ;)

Patrik och jag ska baka! Vi bakar typ aldrig men för att göra något nu när vi får vara lite själva så tänkte vi.. baka! Hehe! Han är och handlar det som fattades och är snart hemma igen. Jag fixar lite i köket. Får se när (om) Freya dyker upp! 
Men vet ni vad? Jag är sååå glad! Jag och Patrik har skrattat åt saker vi annars inte skattar åt för att det är annat ivägen. Han säger roliga skämt som jag annars inte hör och han får en respons på dom ifrån mig som han annars inte får. Det är så roligt! Vi behövde nog detta mer än vad vi trodde... Tack!

En tigerkaka ska vi göra men ala Lena och Patrik Style!
Ni ska få se, hihi!

Inga kommentarer: