torsdag 6 januari 2011

Utmattad

Känner mig helt utmattad. Har legat i sängen i nästan 2 timmar! Halv sovit och drömt mig bort om att jag och Patrik var på hotell med god mat, underhållning och vacker miljö! Det var så stort att man hade svårt att hålla koll på vilken våning man befanns sig på (förutom Patrik då, han hade sten koll. Det var virrpannan Lena med noll orientering som inte hängde med, hihi). Vi hade våra cyklar med och mitt på dagen så tog vi en cykeltur, en helt vild sådan. Patrik är riktigt duktig på att cykla och jag försökte hänga på och tog risker trots en inte alls lika smidig cykel samt med barnstolen på, hehe. Skramlar ju som tusan med den!
Sen fick bara en plats i hissen, när vi skulle lämna cyklarna på vårat rum, och Patrik fick åka först. Sen när jag klev på så visste jag inte vilken våning det var och sprang runt med cykeln i hotellets bibliotek (?) som jag mega stort, haha! Alla som jobbade där bara stirrade på mig men log och sa inte så mycket..

Ja jag önskar ändå att det hade varit så. För jag känner för att få komma bort lite, lugna mina nerver och få sova en helt natt i lugn och ro!!

Nu dricker jag lite kaffe. Patrik är ute med Freya och leker i snön med en granne och hennes ena son. Dom kom och knackade på (helt underbart, vem gör det nu för tiden utan att ringa eller sms:s först?) och undrade om vi ville komma ut och leka. Mys!
Jag behövde dock vakna och komma ur min fantasivärld lite innan jag också hänger på. Men det ska bli gott att få komma ut lite!


1 kommentar:

Emelie sa...

Kul att du skrev detta! Jag och Zoran pratade just om en semester häromkvällen, men båda sa samtidigt att barnen måste med! Ingen av oss skulle kunna åka utan dom!
Det hade inte blivit någon semester för oss utan dom!