söndag 23 januari 2011

Vacker söndag

Det är en vacker söndag här i Göteborg! Graderna ligger runt 0 och solen har varit framme en del. Lite molningt men helt okej! Börjar längta lite lätt efter våren när det är sånna här dagar. Vill ha lite mera sol, lite mera ljus så man vaknar upp på riktigt!
Jag blev dock tvärtrött och la mig och vilade i 1 timme. Patrik fick liv i mig igen och nu känner jag för att scrapbooka lite. Eller ja, göra kort. För det är det jag gör. Jag använder sällan bilder så då är det kort jag gör eller skyltar. Ja, det ska jag nog göra!

Igår var vi hos Malin och Anders. När vi skulle åka hem så åka dom med in till stan men klev av lite tidigare än oss. Malin gav mig en snabb kram och fick sen snabbt gå av för annars blockade dom alla andra och Freya blev sååå ledsen! Hon ville ju också ha en kram  och av dom båda! Jag sa att dom inte hann men att vi får vinka istället men hon var så ledsen! Tog ett tag innan jag fick henne att lugna ner sig. Pluttan!
Sen skulle vi ta nästa buss hem men Freya sa att hon var hungrig och min mage började också prata så vi råkade  hamna på Pizza Hut! Det var mysigt att vara på "restaurang" bara vi två faktiskt!
Sen när vi kom hem la vi oss i soffan och kollade på ett avsnitt Simpsons innan hon fick lägga sig. Mysigt!



Imorse hade vi morfar här på besök! Eller ja, typ!
Freya hämtade sin hallonjucie och sa att det var kaffe och att hon hade rakat sig för 2 timmar sen och därför var hon morfar, haha! Vi fick inte kalla henne för Freya utan det var morfar som gällde! Sötnöt!
Om ni bara visste, ni uppe i Dalarna, hur mycket Freya saknar er! Hon låtsas vara er, pratar om er, gråter för att hon vill till er osv. Hon älskar er så mycket! Tur att vi kommer upp nästa helg då! =)




Inga kommentarer: