fredag 21 januari 2011

Tacos!

Om 1 timme ska vi gå över till Anna med familj och äta tacos! Det ser jag verkligen fram emot. Älskar verkligen tacos! Och så är dom trevliga att umgås med förstårs. ;)
Det blir nog inte så sent iaf för Patrik ska iväg med jobbet imorgon. Dom ska spela hockey (Patrik ska bara titta på) och sen kolla riktigt match och så blir det middag. Jag och Freya kanske ska åka till Malin då och hälsa på. Kolla in deras nya lägenhet!

När jag satt på bussen hem så är det ett gäng killar som kanske gick i 6:an. Dom skricker så där onödigt högt på varandra och använde ord som "Fitta" och "Hora". Jag blir verkligen gaaalen på sånt! Det är så fjantigt så det finns inte och väldigt jobbigt för oss andra på bussen att höra. Jag var den enda som vände mig om och var påväg att säga till dom när dom började lugna ner sig.
Dom spelade upp musik från sina mobiler istället och det är ju helt okej tycker jag. Sen kom en oväntad grej.
Dom (typ 6-7 st) börjar i kör (dom anstränger sig verkligen) sjunga Dirty Dancing låten (time of my life....)! Haha! Och sen satt dom och spelade upp och sjöng så fint till om och om igen! Någon 50-cent låt i mellan men dom kom hela tiden tillbaka till den låten.
Från att vara riktigt irriterad gick jag till att inte kunna hålla mig för skratt! Hehe! Den av alla låtar lixom? Det trodde jag inte om "dagens ungdomar"! ;)


Inga kommentarer: