måndag 17 januari 2011

orkar...inte...bråka..mer...

Hamnade i Freyas säng inatt... igen... stressen och irritationen + sömnabristen gör att jag blir så arg, ledsen, frustrerad och tillslut rent ut förbannad! Och snart är det dagis och alla kläder ska på, vilket också alltid slutar i att jag blir förbannad.... Förbannad + förbannad = Raseriutbrott!
Jag vill inte, jag orkar inte! Min mage gör ont, trött, orolig i kroppen och stressad. Fy fan va jag hatar detta! Varför kan inget av dom tips och trix jag får funka??? Är det bara för att det är jag? För när Patrik gör det så är det sällan några problem! Ja visst, myror i brallan men det hinner sällan bli bråk som med mig.
Det räcker med att jag kommer in i rummet, där det är lugnt och mysigt, så förvandlas det till pip och gnäll, irritation och tjafs!!

Jag orkar inte bråka mer!!!!! 


Inga kommentarer: