söndag 16 januari 2011

Food food and food!

Det var kul, haha! För det första tyckte Patrik att jag var så långsam med alla moment att han trodde att kakan själv skulle hoppa in i ugnen för att bli gräddad. Ja, jag är och har aldrig varit en bra bakare!
Nog med snacket, här kommer bilderna!

Ser smarrigt ur va?!

Patrik slicear upp den vit/rosa tigerkakan!

Ain´t it beautiful? 


Vi gjorde till lunch hemma gjorda köttfärspiroger av smördeg! (Riktigt fetto dag idag).
Oh, va gott det var! Här kommer en bild ifrån det. Dock på dom fulaste, dom finaste glömde jag ta kort på!

Piroger!


När jag ändå är igång så slänger jag in en bild på när Patrik gjorde vår förlovningsmiddag; Fransk Löksoppa och egengjorda vitlöksbröd! (Som för övrigt var det starkaste jag ätit! Svetten rann på mig! Vem gör det av vitlök? Aldrig varit med om, haha!)



Inga kommentarer: