tisdag 25 januari 2011

Blää

Ja, då var hela familjen krassliga. Mår inte helt bra asså. Jag är dock för pigg för att stanna hemma. Det sitter lixom bara i näsa och öron vilket gör att man känner sig rätt väck i huvudet men min kropp är redo för att ta tag i saker. Nässpray och Panodil är taget så nu känns det helt okej. Har packat ner det i väskan redan så jag inte glömmer det idag igen!


Hedemora, sydöst på kartan, där kommer jag ifrån (för er som inte vet).

På fredag åker vi till Dalarna! Min bror (äldsta, Roger) och hans tjej har köpt hus! Dom flyttar in i dag tror jag och dom vill att vi ska sova hos dom när vi kommer. Så...vi gör la de då! ;)
Ska bli kul att se huset! Och som dom har slitit i 2 veckors tid nu med diverse renovering! Det kommer nog vara kanon fint när allt är på plats!


Bild på mitt hår kommer senare. Jag typ deckade i sängen igår vid 20 tiden så blev inget med det.

HA DÄ!

1 kommentar:

carrie sa...

Krya, krya kryyyyyaaaaaa på dig gumman!
Och visa bild bilde bild på ditt hår :-)

Förlåt att jag ej hunnit kommentera så ofta, men är jätte mycket med skolan nu!
Kram och Puss