lördag 15 januari 2011

Tårarna brände

Natten har INTE varit någon rolig sådan. Freya kom in till oss, jag la henne i sin säng igen, 40 minuter senare kom hon och la sig bredvid mig igen.... Jag orkade verkligen inte bråka med henne om det men det fick jag ju sota för... Hon pilla och pilla och pilla och pilla till jag vaknade och var så stressad att min maga totalt pajade. Jag fick såndan värk och tårarna brände i ögonen. När ska detta få ett slut?? Fast jag ber henne sluta så fortsätter hon. Patrik tyckte att jag skulle lägga mig i hennes säng igen men ärligt...Jag vill ligga i MIN säng! Jag ska väl inte behöva byta sovrum mitt i natten pga henne?
Sen grinar och gnäller hon dagarna igenom så jag har fortfarande ont i magen =( riktigt sån stressmage! Fan!

 

Göteborg är bra vackert när det är snö. Speciellt där vi bor. Vi gick upp till Sisjön och kolla in dessa vackra bilder. Dom är visserligen rätt mörka fast solen sken för vi glömde Nikonen hemma så blev med min iPhone.. Aja, vackert är det iaf!!



En del av Sisjön 

En stor del av Sisjön


Så vackert!

1 kommentar:

emelie sa...

Ja, men vi andra har klarat oss än så länge.. *peppar peppar*