tisdag 28 juni 2011

usch...

Jag orkar inte mycket alltså! När jag kom hem från Frölunda Torg var jag helt slut! La mig i sängen i 30 minuter sen var jag tvungen att hämta Freya. Stackarn som vill vara ute (jag med för den delen) och leka får snällt sitta och titta på tv inne...
Känner mig så taskig men jag orkar inte hänga vid någon lekpark och definitivt inte vara social om det är andra där. Förklarade för Freya att mamma är så trött och måste vila en stund så kan vi gå ut sen. Hon ville att pappa skulle följa med henne istället men han jobbar och troligvis till sent..
Men hon blev inte arg utan frågade om hon kunde få en godis när vi kom hem. Självklart! Sen har hon pussat och kramat mig och sagt "jag älskar dig mamma" tusen gånger. Tror hon tycker lite synd om mig, hehe.
Älskade hjärtat!

Inga kommentarer: