tisdag 7 juni 2011

Inte bitter!

Jag har varit väldigt bitter och blivit lätt arg på senaste. Hormoner....yeeah... Kan verkligen växla från timme till timme. Idag har jag dock varit på bra humör och kännt mig pigg! Känner mig utvilad efter långledigheten, skönt!
Nu är det 1½ vecka kvar tills det är sommarlov. Jag tycker att det ska bli skönt om jag ska vara ärlig men det känns ändå sådär att bli arbetslös... Lätt att hitta jobb under bara sommaren när man dessutom är gravid. Inte direkt va! Men jag får väl göra mitt bästa...typ =)

En elev tog kort på mig i skolan idag utan att jag märkte det. Hade precis tagit en mun full med kaffe och ställt ner koppen men fått något annat än kaffe!? 
(ser det ut som)
Ser ut som en skit grinig lärare som är ska läxa upp sina elever eller nåt!
Haha!

Inga kommentarer: