onsdag 22 juni 2011

Fullt upp!


God morgon!


Idag har jag att göra. Har redan kört igång första tvättmaskinen, göra iordning mig och Freya, gå med henne till dagis, jag ska åka in till skolan för några ärenden, hem och hämta Freya, tvätta mera, ev. handla, städa badrummet och sen kommer min pappa!

Vi ska åka till Dalarna nu över Midsommar! Jag har inte firat på riktigt vis sedan jag flyttade därifrån (5½ år sedan). Har tjatat på Patrik varje år och blivit lika besviken. Det firas inte alls på samma sätt här och dom få ställen där det är lite aktivitet är inte så lätt för oss att ta oss dit. Så det har fallit platt alla år men nu, Nu! äntligen ska jag få fira på Dala-vis igen. Längtar!!
Så vi kommer åka med pappa upp. Har dock inte fattat att det varit så snart, så jag har inte alls tvättat så vi har allt vi behöver med oss. Så får tvätta järnet idag! Bra planering som vanligt, hehe!


(Bild lånad från sweden.se)

Inga kommentarer: