fredag 10 juni 2011

På bättre humör

Känner mig på mycket bättre humör idag. Det blev helt enkelt för mycket igår och när Patrik ringde upp mig efter att jag skickat ett sms att jag pallar verkligen inte att laga mat (dels för att det knappt fanns någon) och accepterade vad som helst (även McDonalds som jag hatar!), så bröt jag ihop. Började gråta och han var så snäll och kom med förslag. När han slutade så beställde vi pizza och det blev verkligen räddningen för mig!
Tack älskade Patrik 



Så idag är jag lugnare och känner mig inte alls lika bitter. Lämnade Freya på dagis, drog ner till Coop för att handla matsäck och (efter Freyas önskemål) handlade även middagsmaten så Patrik slipper det idag! Freya brukar alltid beställa makaroner och köttbullar men har tjatat om ris i 2 dagar nu. Så efter lite utfrågning så ville hon ha ris och kött! Fläskytterfilé, ris, grönpepparsås och lite grönt till det blir det ikväll!

Sitter och vilar lite nu innan jag ska dra mig mot slottsskogen. Tänkte faktiskt cykla dit (är kanske 7 km?) så jag får röra lite på mig. Gå långa sträckor är lite jobbigt faktiskt, blir lixom trött i magen men cykla går mycket bättre! Det jobbiga är ju om det börjar regna men jag får väl bli blöt då.

Just ja! Gick in i v.24 igår (varför glömmer jag alltid skriva om det samma dag? Kommer hela tiden på det dagen efter). Nu har jag gått upp 5 kg and still growing! Haha!
Jag mår bra förutom att jag är lite bitter och ganska så arg i perioder men just precis nu så känner jag mig lite piggare och gladare och inte så tung! Så jag försöker ta vara på det för snart kommer det inte vara lika lätt längre =)

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Tigerhonan sa...

Det var riktigt gott kan jag lova :D