tisdag 28 juni 2011

Första inköpet till bebisen!


Har länge gått och tittat på KappAhls bodysar men har inte köpt någon. När jag var där idag och kollade bh:ar så kollade jag barnavdelningen också och kunde inte låta bli! Det som är så bra med denna body är att det är knäppning fram. Man behöver alltså inte kämpa med att få in den nyföddes huvud utan bara trä i armar och knäppa! Ett tips till er som ska ha. Dom är kanon!!
Jag är välidgt förtjust i träd och grenar och det är ju vad som är på denna body. Så fina!





Jag köpte en bh som jag är riktigt nöjd med så den är så sjukt skön! Men....japp...ett men... Det är så att jag har redan fått lite mjölk i tuttarna och det kan läcka lite ibland. Väldigt lite så inga blöta fläckar på tröjan men man vet aldrig! Så jag har inlägg ifall en "olycka" skulle vara framme men det går inte att ha i denna. Det syns igenom både bh och tröja! Ser ut som två UFOn på tuttarna.....skit också!!
Men jag kommer nog behålla den ändå och chansa på att det inte läcker. Orkar verkligen ut igen och leta bh..
Kanske ska följa ditt tips Malin, om att köpa sportbh men dom sitter ju så tajt? Är det något att växa i?
Någon mer som har tips på bra bh:ar??
(bilder från kappahl.com)

1 kommentar:

Anonym sa...

syns ingen bild :(