måndag 27 juni 2011

Back in Gothenburg!


Då var vi tillbaka i underbara Göteborg! Jag fick köra hela vägen ner (46 mil) då pappa och Patrik tagit några öl dagen innan. Här chansar vi inte! Jag var dock rätt så trött och kände inte för att köra mer när vi kommit till Mariestad men efter lite lunch fick jag tillbaka krafterna så det gick bra!


Freya är så galet duktig på att åka bil! Hon säger inte många klagoord inte. Vi måste inte rigga upp med portabla dvd-spelare, målarböcker osv. Nej, det räcker med musik och något gott att tugga på ibland. Hon njuter så av att åka bil! Sista timmen dock ville hon att vi skulle vara framme. Hon fick låna min iPhone och kolla på "Monster vs. Alien" och då var allt lugnt igen. 5,5 timme tog det ner!

Pappa åkte hem igår kväll igen (han har sånt alkoholtest som visar när man får köra!) och Patrik är redan på jobbet, så jag och Freya är hemma själva. Det blir nog en massa mys idag och en hel del ute-aktiviteter.

Inga kommentarer: