söndag 17 oktober 2010

Snaaart tystnar musiken...

...eller ja, den tystnade för 1 timme sen! Min lillebror som blivit stor hade fest som blev lyckad och dom flesta såg ut att ha riktigt roligt! Jag själv hade trevligt men.. men.. När man ser dom som är ca 10 år yngre festa inser man att man har lämnat de där för länge sen och så tänker man tillbaka på att man själv betäde sig så där! Haha! Å N G E S T!
Nej då, kanske inte så farligt men nog känns det ;)

Barnen var duktiga. Freya somnade kanske runt 22 men Alex kämpade ända till 24! Ligger i sängen och ska sova men eftersom jag är lite övertrött tyckte jag att blogga var en bra ide så kommer jag ner lite i varv och förhoppningsvis somnar fortare.

Bilresa hem till Göteborg imorgon! Älskar att åka bil. Gillar tåg med när det inte krånglar men bil... Ja vad ska jag säga? Jag älskar att åka/köra bil.

Sov gott!

Inga kommentarer: