onsdag 13 oktober 2010

Bokat och klart!

Då var tågbiljetterna till Dalarna bokade! Fredag-söndag blir det. Jag och Freya åker upp med tåg och åker sedan med min kära pappa ner till Göteborg igen. Han ska nämligen på mässa mån-tis! Bra timeing måste jag säga =)

Skolfotot gick rätt bra. Mitt munsår kommer nog inte synas så mycket, hoppas jag. Efter det fick jag sluta. Gabriel fick nämligen feber, stackarn, så jag slutade vid 11.30. Gick och köpte månsårsplåstret och fick en chock när jag såg priset! 106 jäkla spänn för 7 små, tunna, genomskinliga plåster! Men dom är bra... Kändes mycket bättre direkt när jag satt på den! Så det är ju värt det. 

Sitter och äter Ravioli. Det var länge sedan och jag tycker verkligen att det är gott! Freya var dock inte lika förtjust...hehe. Snabbt och enkelt en dag som denna. 


Får se om det blir någe jobb för mig imorgon. Om det blir det så börjar jag kl 12 och slutar klockan 14, hehe! Så det blir en slapp dag vilket som. Fast nu kom jag på en grej ju! Jag och Monica ska åka till Torslanda och gå på en föreläsning med Mia Törnblom! Det ser jag verkligen fram emot! Tycker hon är helt underbar och har lärt mig så mycket av henne. Känner ni att självkänslan (inte självförtroendet) svajar tycker jag att ni direkt ska gå och köpa/låna hennes bok/böcker "Självkänsla nu!" och "Mera självkänsla".
Livet blir faktiskt lite lättare med hennes tips och trix! Det är mycket tack vare hennes böcker som jag har tagit mig upp och ur min förlossningsdepression. Tack Mia!

Inga kommentarer: