måndag 4 oktober 2010

Känner mig som en ny människa!

Tror jag har hittat min grej! Hotis Bastus Yogus är verkligen helt underbart. Jag får svettas ut all skit, har mer energi efter åt, känner mig starkare och härlig! Brukar annars känna mig väldigt trött och slut efter ett träningspass, ni vet man orkar inte ens ta sig hem, men jag trampar hem på min cykel som ingen ting! Hur härligt som helst!

Ni ska bara veta att jag känner mig så lycklig! Patrik jobbar dag, jag har ett jobb, Freya älskar dagis, både jag och Patrik får mer tid över och kan göra saker vi vill även i veckorna! Äntligen kan jag gå iväg och träna eller åka till Malin som jag gjorde förra veckan. Det blir mer gjort här hemma och vi hinner få lite mer vuxen tid tillsammans. Det är en sån sjuk frihet ska ni veta! Det är det HÄR jag har drömt om sååå länge!!

Just nu älskar jag livet, MITT liv!

2 kommentarer:

HAnna sa...

Vilken härlig läsning!! :) Kram!!

carrie sa...

Vad härligt att läsa!
Kram